Kolegij
Kolegij Komuniciranje, prezentiranje, javno nastupanje izborni je predmet na II. godini Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Medicina koji se održava u IV. semestru, a sastoji se od 10 sati predavanja, 5 sati seminara i 10 sati vježbi, ukupno 25 sati (1,5 ECTS). Kolegij se izvodi u predavaonama Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. |
Cilj kolegija je upoznavanje studenta s osnovama kvalitetne komunikacije, pravilima prezentiranja i javnoga nastupanja.
Sadržaj predmeta je sljedeći:
Vrste komunikacije (verbalna, neverbalna, vokalna), Utjecaj razine zdravstvene pismenosti pacijenta na način komuniciranja, Osnove izrade kvalitetne prezentacije, Sadržaj prezentacije, grafika i tekstualni dio, Priprema za javni nastup, Pravila javnoga nastupanja, govor tijela, vokalni elementi, Držanje predavanja velikoj grupi, rad u maloj grupi, Upravljanje slušateljima.
ISHODI UČENJA ZA PREDMET:
I. KOGNITIVNA DOMENA – ZNANJE
Na kraju kolegija studenti će moći:
- razlikovati verbalni, neverbalni i vokalni dio komunikacije
- prosuđivati o kvaliteti prezentacije i prezentiranja
- prilagoditi javni nastup u različitim prilikama (velika, mala grupa)
- definirati elemente i pravila javnoga nastupanja
- odabrati potrebne elemente za upravljanje slušateljima
II.PSIHOMOTORIČKA DOMENA – VJEŠTINE
- procijeniti razinu zdravstvene pismenosti pacijenta
- primijeniti naučeno u izradi prezentacije
- ovladati pravila javnoga nastupa
Izvođenje nastave:
Nastava se izvodi u obliku predavanja, seminara i vježbi. Aktivno sudjelovanje studenta u nastavnom programu nastoji se postići izvođenjem seminara koje studenti unaprijed pripreme, a tijekom vježbi aktivno vježbaju komuniciranje međusobno, izradu prezentacije i elemente javnoga nastupa. Tijekom predavanja se studente nastoji aktivno uključiti u razmišljanje o tematskoj problematici. Seminari studente pripremaju za samostalno rješavanje problema i integrativno promišljanje. Aktivno sudjelovanje studenta u nastavnom programu nastoji se postići samostalnim čitanjem dostupne i provjerene literature izvođenjem ispravnih zaključaka, prepoznavanjem i reagiranjem u različitim situacijama s pacijentom. izradom seminarskih radova, prezentacijom, prezentiranjem naučenoga.
- Lučanin D. Despot Lučanin J. Komunikacijske vještine u zdravstvu. Zdravstveno veleučilište, Zagreb, 2010.
|
Gottesman D, Mauro B. Umijeće javnog nastupa. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb 2006
Student je obavezan pripremiti gradivo o kojem se govori na predavanjima i raspravlja na seminarima, te sudjelovati aktivno na vježbama. Nastavnik ocjenjuje sudjelovanje studenta u radu seminara (pokazano znanje, razumijevanje, sposobnost postavljanja problema, zaključivanje, itd.) te prilikom provođenja vježbi. Završni ispit provodi se prezentiranjem prezentacija u kojoj student mora prikazati naučeno.
Nastavnik ocjenjuje sudjelovanje studenta u radu seminara i vježbi (pokazano znanje, razumijevanje, prezentacija itd.).
Kolegij Komuniciranje, prezentiranje, javno nastupanje izborni je predmet na II. godini Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Medicina koji se održava u IV. semestru, a sastoji se od 10 sati predavanja, 5 sati seminara i 10 sati vježbi, ukupno 25 sati (1,5 ECTS). Kolegij se izvodi u predavaonama Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. |
Cilj kolegija je upoznavanje studenta s osnovama kvalitetne komunikacije, pravilima prezentiranja i javnoga nastupanja.
Sadržaj predmeta je sljedeći:
Vrste komunikacije (verbalna, neverbalna, vokalna), Utjecaj razine zdravstvene pismenosti pacijenta na način komuniciranja, Osnove izrade kvalitetne prezentacije, Sadržaj prezentacije, grafika i tekstualni dio, Priprema za javni nastup, Pravila javnoga nastupanja, govor tijela, vokalni elementi, Držanje predavanja velikoj grupi, rad u maloj grupi, Upravljanje slušateljima.
ISHODI UČENJA ZA PREDMET:
I. KOGNITIVNA DOMENA – ZNANJE
Na kraju kolegija studenti će moći:
- razlikovati verbalni, neverbalni i vokalni dio komunikacije
- prosuđivati o kvaliteti prezentacije i prezentiranja
- prilagoditi javni nastup u različitim prilikama (velika, mala grupa)
- definirati elemente i pravila javnoga nastupanja
- odabrati potrebne elemente za upravljanje slušateljima
II.PSIHOMOTORIČKA DOMENA – VJEŠTINE
- procijeniti razinu zdravstvene pismenosti pacijenta
- primijeniti naučeno u izradi prezentacije
- ovladati pravila javnoga nastupa
Izvođenje nastave:
Nastava se izvodi u obliku predavanja, seminara i vježbi. Aktivno sudjelovanje studenta u nastavnom programu nastoji se postići izvođenjem seminara koje studenti unaprijed pripreme, a tijekom vježbi aktivno vježbaju komuniciranje međusobno, izradu prezentacije i elemente javnoga nastupa. Tijekom predavanja se studente nastoji aktivno uključiti u razmišljanje o tematskoj problematici. Seminari studente pripremaju za samostalno rješavanje problema i integrativno promišljanje. Aktivno sudjelovanje studenta u nastavnom programu nastoji se postići samostalnim čitanjem dostupne i provjerene literature izvođenjem ispravnih zaključaka, prepoznavanjem i reagiranjem u različitim situacijama s pacijentom. izradom seminarskih radova, prezentacijom, prezentiranjem naučenoga.
- Lučanin D. Despot Lučanin J. Komunikacijske vještine u zdravstvu. Zdravstveno veleučilište, Zagreb, 2010.
|
Gottesman D, Mauro B. Umijeće javnog nastupa. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb 2006
Student je obavezan pripremiti gradivo o kojem se govori na predavanjima i raspravlja na seminarima, te sudjelovati aktivno na vježbama. Nastavnik ocjenjuje sudjelovanje studenta u radu seminara (pokazano znanje, razumijevanje, sposobnost postavljanja problema, zaključivanje, itd.) te prilikom provođenja vježbi. Završni ispit provodi se prezentiranjem prezentacija u kojoj student mora prikazati naučeno.
Nastavnik ocjenjuje sudjelovanje studenta u radu seminara i vježbi (pokazano znanje, razumijevanje, prezentacija itd.).
Kolegij Komuniciranje, prezentiranje, javno nastupanje izborni je predmet na II. godini Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Medicina koji se održava u IV. semestru, a sastoji se od 10 sati predavanja, 5 sati seminara i 10 sati vježbi, ukupno 25 sati (1,5 ECTS). Kolegij se izvodi u predavaonama Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. |
Cilj kolegija je upoznavanje studenta s osnovama kvalitetne komunikacije, pravilima prezentiranja i javnoga nastupanja.
Sadržaj predmeta je sljedeći:
Vrste komunikacije (verbalna, neverbalna, vokalna), Utjecaj razine zdravstvene pismenosti pacijenta na način komuniciranja, Osnove izrade kvalitetne prezentacije, Sadržaj prezentacije, grafika i tekstualni dio, Priprema za javni nastup, Pravila javnoga nastupanja, govor tijela, vokalni elementi, Držanje predavanja velikoj grupi, rad u maloj grupi, Upravljanje slušateljima.
ISHODI UČENJA ZA PREDMET:
I. KOGNITIVNA DOMENA – ZNANJE
Na kraju kolegija studenti će moći:
- razlikovati verbalni, neverbalni i vokalni dio komunikacije
- prosuđivati o kvaliteti prezentacije i prezentiranja
- prilagoditi javni nastup u različitim prilikama (velika, mala grupa)
- definirati elemente i pravila javnoga nastupanja
- odabrati potrebne elemente za upravljanje slušateljima
II.PSIHOMOTORIČKA DOMENA – VJEŠTINE
- procijeniti razinu zdravstvene pismenosti pacijenta
- primijeniti naučeno u izradi prezentacije
- ovladati pravila javnoga nastupa
Izvođenje nastave:
Nastava se izvodi u obliku predavanja, seminara i vježbi. Aktivno sudjelovanje studenta u nastavnom programu nastoji se postići izvođenjem seminara koje studenti unaprijed pripreme, a tijekom vježbi aktivno vježbaju komuniciranje međusobno, izradu prezentacije i elemente javnoga nastupa. Tijekom predavanja se studente nastoji aktivno uključiti u razmišljanje o tematskoj problematici. Seminari studente pripremaju za samostalno rješavanje problema i integrativno promišljanje. Aktivno sudjelovanje studenta u nastavnom programu nastoji se postići samostalnim čitanjem dostupne i provjerene literature izvođenjem ispravnih zaključaka, prepoznavanjem i reagiranjem u različitim situacijama s pacijentom. izradom seminarskih radova, prezentacijom, prezentiranjem naučenoga.
- Lučanin D. Despot Lučanin J. Komunikacijske vještine u zdravstvu. Zdravstveno veleučilište, Zagreb, 2010.
|
Gottesman D, Mauro B. Umijeće javnog nastupa. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb 2006
Student je obavezan pripremiti gradivo o kojem se govori na predavanjima i raspravlja na seminarima, te sudjelovati aktivno na vježbama. Nastavnik ocjenjuje sudjelovanje studenta u radu seminara (pokazano znanje, razumijevanje, sposobnost postavljanja problema, zaključivanje, itd.) te prilikom provođenja vježbi. Završni ispit provodi se prezentiranjem prezentacija u kojoj student mora prikazati naučeno.
Nastavnik ocjenjuje sudjelovanje studenta u radu seminara i vježbi (pokazano znanje, razumijevanje, prezentacija itd.).
Kolegij Komuniciranje, prezentiranje, javno nastupanje izborni je predmet na II. godini Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Medicina koji se održava u IV. semestru, a sastoji se od 10 sati predavanja, 5 sati seminara i 10 sati vježbi, ukupno 25 sati (1,5 ECTS). Kolegij se izvodi u predavaonama Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. |
Cilj kolegija je upoznavanje studenta s osnovama kvalitetne komunikacije, pravilima prezentiranja i javnoga nastupanja.
Sadržaj predmeta je sljedeći:
Vrste komunikacije (verbalna, neverbalna, vokalna), Utjecaj razine zdravstvene pismenosti pacijenta na način komuniciranja, Osnove izrade kvalitetne prezentacije, Sadržaj prezentacije, grafika i tekstualni dio, Priprema za javni nastup, Pravila javnoga nastupanja, govor tijela, vokalni elementi, Držanje predavanja velikoj grupi, rad u maloj grupi, Upravljanje slušateljima.
ISHODI UČENJA ZA PREDMET:
I. KOGNITIVNA DOMENA – ZNANJE
Na kraju kolegija studenti će moći:
- razlikovati verbalni, neverbalni i vokalni dio komunikacije
- prosuđivati o kvaliteti prezentacije i prezentiranja
- prilagoditi javni nastup u različitim prilikama (velika, mala grupa)
- definirati elemente i pravila javnoga nastupanja
- odabrati potrebne elemente za upravljanje slušateljima
II.PSIHOMOTORIČKA DOMENA – VJEŠTINE
- procijeniti razinu zdravstvene pismenosti pacijenta
- primijeniti naučeno u izradi prezentacije
- ovladati pravila javnoga nastupa
Izvođenje nastave:
Nastava se izvodi u obliku predavanja, seminara i vježbi. Aktivno sudjelovanje studenta u nastavnom programu nastoji se postići izvođenjem seminara koje studenti unaprijed pripreme, a tijekom vježbi aktivno vježbaju komuniciranje međusobno, izradu prezentacije i elemente javnoga nastupa. Tijekom predavanja se studente nastoji aktivno uključiti u razmišljanje o tematskoj problematici. Seminari studente pripremaju za samostalno rješavanje problema i integrativno promišljanje. Aktivno sudjelovanje studenta u nastavnom programu nastoji se postići samostalnim čitanjem dostupne i provjerene literature izvođenjem ispravnih zaključaka, prepoznavanjem i reagiranjem u različitim situacijama s pacijentom. izradom seminarskih radova, prezentacijom, prezentiranjem naučenoga.
- Lučanin D. Despot Lučanin J. Komunikacijske vještine u zdravstvu. Zdravstveno veleučilište, Zagreb, 2010.
|
Gottesman D, Mauro B. Umijeće javnog nastupa. Naklada Jesenski i Turk, Zagreb 2006
Student je obavezan pripremiti gradivo o kojem se govori na predavanjima i raspravlja na seminarima, te sudjelovati aktivno na vježbama. Nastavnik ocjenjuje sudjelovanje studenta u radu seminara (pokazano znanje, razumijevanje, sposobnost postavljanja problema, zaključivanje, itd.) te prilikom provođenja vježbi. Završni ispit provodi se prezentiranjem prezentacija u kojoj student mora prikazati naučeno.
Nastavnik ocjenjuje sudjelovanje studenta u radu seminara i vježbi (pokazano znanje, razumijevanje, prezentacija itd.).
Ishodi učenja
Navesti osnovne značajke tri vrste komunikacije, prepoznati osnovne znakove svake od njih
Ishodi učenja
Razmotriti elemente prezentacije, opisati najčešće pogreške koje se čine pri izradi ppt. Opisati koji su elementi pripreme za javni nastup, na što treba obratiti pažnju, prepoznati osnovne neverbalne znakove kod nastupa, opisati načine korištenja glasa
Ishodi učenja
Razlikovati načine i specifičnosti rada s malom grupom i s velikom (predavanja). Prepoznati ponašanje i reakcije slušatelja i izabrati odgovarajući način upravljanja njima.
Ishodi učenja
Studenti će moći prepoznati moguće reakcije pacijenata i slušatelja i odgovoriti na njih na ispravan način.
Ishodi učenja
Studenti će prezentirati predavanje na svoj način i biti u stanju prepoznati dobre elemente i one na kojima treba poraditi
Ishodi učenja
Navesti osnovne značajke tri vrste komunikacije, prepoznati osnovne znakove svake od njih
Ishodi učenja
Razmotriti elemente prezentacije, opisati najčešće pogreške koje se čine pri izradi ppt. Opisati koji su elementi pripreme za javni nastup, na što treba obratiti pažnju, prepoznati osnovne neverbalne znakove kod nastupa, opisati načine korištenja glasa
Ishodi učenja
Razlikovati načine i specifičnosti rada s malom grupom i s velikom (predavanja). Prepoznati ponašanje i reakcije slušatelja i izabrati odgovarajući način upravljanja njima.
Ishodi učenja
Studenti će moći prepoznati moguće reakcije pacijenata i slušatelja i odgovoriti na njih na ispravan način.
Ishodi učenja
Studenti će prezentirati predavanje na svoj način i biti u stanju prepoznati dobre elemente i one na kojima treba poraditi
Ishodi učenja
Navesti osnovne značajke tri vrste komunikacije, prepoznati osnovne znakove svake od njih
Ishodi učenja
Razmotriti elemente prezentacije, opisati najčešće pogreške koje se čine pri izradi ppt. Opisati koji su elementi pripreme za javni nastup, na što treba obratiti pažnju, prepoznati osnovne neverbalne znakove kod nastupa, opisati načine korištenja glasa
Ishodi učenja
Razlikovati načine i specifičnosti rada s malom grupom i s velikom (predavanja). Prepoznati ponašanje i reakcije slušatelja i izabrati odgovarajući način upravljanja njima.
Ishodi učenja
Studenti će moći prepoznati moguće reakcije pacijenata i slušatelja i odgovoriti na njih na ispravan način.
Ishodi učenja
Studenti će prezentirati predavanje na svoj način i biti u stanju prepoznati dobre elemente i one na kojima treba poraditi