Kolegij
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.
Ishodi učenja
Cilj je navedenog predmeta usađivanje studentima svijesti o potrebi doživotnog njegovanja i usavršavanja temeljnih liječničkih vještina, kao što je uzimanje anamneze i fizikalnog statusa, kako u pedijatriji tako i šire, te je zamišljen kao uvodni kolegiju Pedijatrije kojeg slušaju pred kraj V. godine medicine.