Kolegij
Cilj kolegija je upoznati studente s osnovnim značajkama akademskog čitanja i pisanja i time im olakšati planiranje i izradu akademskog rada (esej, referat, seminarski rad i sl.) i omogućiti komunikaciju u akademskoj zajednici.
Nakon što odslušaju kolegij studenti će biti sposobni:
- prepoznati i razumjeti faze u procesu pisanja
- razlikovati pitanja za opis, analizu i procjenu pri kritičkom čitatanju teksta
- oblikovati tekst u kojem iznose vlastiti stav
- argumentirati vlastiti stav (potkrijepiti objašnjenjima i dokazima)
- prepoznati i oblikovati efektivne odlomke i rečenice
- koristiti stil citiranja specifičan za medicinske znanosti
- konstruktivno kritizirati tuđi rad
- Pupovac V. Akademsko pisanje (mrežne stranice). Rijeka: Studentski zbor Sveučilišta u Rijeci; 29. veljače 2018. Dostupno na URL: http://akademsko-pisanje.sz-ri.com
- Buchberger I. Kritičko mišljenje. Priručnik kritičkog mišljenja, slušanja, čitanja i pisanja. Rijeka: Universitas; 2012. Dostupno na URL: https://www.researchgate.net/publication/292996183_Kriticko_misljenje
- Pupovac V. Smjernice za ispravno navođenje izvora i izbjegavanje plagiranja pri akademskom pisanju [Internet]. Rijeka: Fakultet zdravstvenih studija Sveučilišta u Rijeci; 29. veljače 2016. [pristupljeno 26. travnja 2016]. Dostupno na URL: http://www.fzsri.uniri.hr/hr/propisi-i-dokumenti/etika.html.
- Oraić Tolić D. Akademsko pismo strategije i tehnike klasične retorike za suvremene studentice i studente. Zagreb: Naklada Ljevak; 2011. 681 str.
- Strunk W, White E. B. The elements of Style. Longman: Boston: Allyn and Bacon; 2009. 321 str. (besplatno dostupno na URL: http://www.gutenberg.org/ebooks/37134)
- Zinsser W. On Writing Well: The Classic Guide to Writing Nonfiction. New York, NY:Harper Perennial; 2006. 147 str.
Studenti su obavezni oblikovati seminarski rad (kritički prikaz) i kritički komentirati minimalno 3 seminarska rada drugih studenata. Kritički prikaz će se pisati u nekoliko faza koje su detaljnije opisane u tablici ispod.
Redovito i aktivno sudjelovanje na nastavi.
Cilj kolegija je upoznati studente s osnovnim značajkama akademskog čitanja i pisanja i time im olakšati planiranje i izradu akademskog rada (esej, referat, seminarski rad i sl.) i omogućiti komunikaciju u akademskoj zajednici.
Nakon što odslušaju kolegij studenti će biti sposobni:
- prepoznati i razumjeti faze u procesu pisanja
- razlikovati pitanja za opis, analizu i procjenu pri kritičkom čitatanju teksta
- oblikovati tekst u kojem iznose vlastiti stav
- argumentirati vlastiti stav (potkrijepiti objašnjenjima i dokazima)
- prepoznati i oblikovati efektivne odlomke i rečenice
- koristiti stil citiranja specifičan za medicinske znanosti
- konstruktivno kritizirati tuđi rad
- Pupovac V. Akademsko pisanje (mrežne stranice). Rijeka: Studentski zbor Sveučilišta u Rijeci; 29. veljače 2018. Dostupno na URL: http://akademsko-pisanje.sz-ri.com
- Buchberger I. Kritičko mišljenje. Priručnik kritičkog mišljenja, slušanja, čitanja i pisanja. Rijeka: Universitas; 2012. Dostupno na URL: https://www.researchgate.net/publication/292996183_Kriticko_misljenje
- Pupovac V. Smjernice za ispravno navođenje izvora i izbjegavanje plagiranja pri akademskom pisanju [Internet]. Rijeka: Fakultet zdravstvenih studija Sveučilišta u Rijeci; 29. veljače 2016. [pristupljeno 26. travnja 2016]. Dostupno na URL: http://www.fzsri.uniri.hr/hr/propisi-i-dokumenti/etika.html.
- Oraić Tolić D. Akademsko pismo strategije i tehnike klasične retorike za suvremene studentice i studente. Zagreb: Naklada Ljevak; 2011. 681 str.
- Strunk W, White E. B. The elements of Style. Longman: Boston: Allyn and Bacon; 2009. 321 str. (besplatno dostupno na URL: http://www.gutenberg.org/ebooks/37134)
- Zinsser W. On Writing Well: The Classic Guide to Writing Nonfiction. New York, NY:Harper Perennial; 2006. 147 str.
Studenti su obavezni oblikovati seminarski rad (kritički prikaz) i kritički komentirati minimalno 3 seminarska rada drugih studenata. Kritički prikaz će se pisati u nekoliko faza koje su detaljnije opisane u tablici ispod.
Redovito i aktivno sudjelovanje na nastavi.
Cilj kolegija je upoznati studente s osnovnim značajkama akademskog čitanja i pisanja i time im olakšati planiranje i izradu akademskog rada (esej, referat, seminarski rad i sl.) i omogućiti komunikaciju u akademskoj zajednici.
Nakon što odslušaju kolegij studenti će biti sposobni:
- prepoznati i razumjeti faze u procesu pisanja
- razlikovati pitanja za opis, analizu i procjenu pri kritičkom čitatanju teksta
- oblikovati tekst u kojem iznose vlastiti stav
- argumentirati vlastiti stav (potkrijepiti objašnjenjima i dokazima)
- prepoznati i oblikovati efektivne odlomke i rečenice
- koristiti stil citiranja specifičan za medicinske znanosti
- konstruktivno kritizirati tuđi rad
- Pupovac V. Akademsko pisanje (mrežne stranice). Rijeka: Studentski zbor Sveučilišta u Rijeci; 29. veljače 2018. Dostupno na URL: http://akademsko-pisanje.sz-ri.com
- Buchberger I. Kritičko mišljenje. Priručnik kritičkog mišljenja, slušanja, čitanja i pisanja. Rijeka: Universitas; 2012. Dostupno na URL: https://www.researchgate.net/publication/292996183_Kriticko_misljenje
- Pupovac V. Smjernice za ispravno navođenje izvora i izbjegavanje plagiranja pri akademskom pisanju [Internet]. Rijeka: Fakultet zdravstvenih studija Sveučilišta u Rijeci; 29. veljače 2016. [pristupljeno 26. travnja 2016]. Dostupno na URL: http://www.fzsri.uniri.hr/hr/propisi-i-dokumenti/etika.html.
- Oraić Tolić D. Akademsko pismo strategije i tehnike klasične retorike za suvremene studentice i studente. Zagreb: Naklada Ljevak; 2011. 681 str.
- Strunk W, White E. B. The elements of Style. Longman: Boston: Allyn and Bacon; 2009. 321 str. (besplatno dostupno na URL: http://www.gutenberg.org/ebooks/37134)
- Zinsser W. On Writing Well: The Classic Guide to Writing Nonfiction. New York, NY:Harper Perennial; 2006. 147 str.
Studenti su obavezni oblikovati seminarski rad (kritički prikaz) i kritički komentirati minimalno 3 seminarska rada drugih studenata. Kritički prikaz će se pisati u nekoliko faza koje su detaljnije opisane u tablici ispod.
Redovito i aktivno sudjelovanje na nastavi.
Cilj kolegija je upoznati studente s osnovnim značajkama akademskog čitanja i pisanja i time im olakšati planiranje i izradu akademskog rada (esej, referat, seminarski rad i sl.) i omogućiti komunikaciju u akademskoj zajednici.
Nakon što odslušaju kolegij studenti će biti sposobni:
- prepoznati i razumjeti faze u procesu pisanja
- razlikovati pitanja za opis, analizu i procjenu pri kritičkom čitatanju teksta
- oblikovati tekst u kojem iznose vlastiti stav
- argumentirati vlastiti stav (potkrijepiti objašnjenjima i dokazima)
- prepoznati i oblikovati efektivne odlomke i rečenice
- koristiti stil citiranja specifičan za medicinske znanosti
- konstruktivno kritizirati tuđi rad
- Pupovac V. Akademsko pisanje (mrežne stranice). Rijeka: Studentski zbor Sveučilišta u Rijeci; 29. veljače 2018. Dostupno na URL: http://akademsko-pisanje.sz-ri.com
- Buchberger I. Kritičko mišljenje. Priručnik kritičkog mišljenja, slušanja, čitanja i pisanja. Rijeka: Universitas; 2012. Dostupno na URL: https://www.researchgate.net/publication/292996183_Kriticko_misljenje
- Pupovac V. Smjernice za ispravno navođenje izvora i izbjegavanje plagiranja pri akademskom pisanju [Internet]. Rijeka: Fakultet zdravstvenih studija Sveučilišta u Rijeci; 29. veljače 2016. [pristupljeno 26. travnja 2016]. Dostupno na URL: http://www.fzsri.uniri.hr/hr/propisi-i-dokumenti/etika.html.
- Oraić Tolić D. Akademsko pismo strategije i tehnike klasične retorike za suvremene studentice i studente. Zagreb: Naklada Ljevak; 2011. 681 str.
- Strunk W, White E. B. The elements of Style. Longman: Boston: Allyn and Bacon; 2009. 321 str. (besplatno dostupno na URL: http://www.gutenberg.org/ebooks/37134)
- Zinsser W. On Writing Well: The Classic Guide to Writing Nonfiction. New York, NY:Harper Perennial; 2006. 147 str.
Studenti su obavezni oblikovati seminarski rad (kritički prikaz) i kritički komentirati minimalno 3 seminarska rada drugih studenata. Kritički prikaz će se pisati u nekoliko faza koje su detaljnije opisane u tablici ispod.
Redovito i aktivno sudjelovanje na nastavi.
Ishodi učenja
Tema tjedna | Zadatak | Rok | Bodovi | |
1. tjedan
| Što je akademsko pisanje? O akademskom pisanju i komunikaciji te radu s izvorma | Kviz: Poznavanje Vancouverskog stila refereriranja | 23.10.2022. u 23:59. | 5
|
2. tjedan 24.10.. - 30.10.2022. | Proces pisanja: 1. Istraživanje | Zadatak 1. Odabrati i kritički pročitati predloženi tekst te odgovoriti na pitanja na forumu | 30.10.2022. u 23:59 | 15 |
3. tjedan 31.10. - 13.11.2022. | Proces pisanja: 2. Izrada prve verzije kritičkog prikaza | Zadatak 2. A Izraditi prvu verzije kritičkog prikaza odabrane knjige | 13.11.2022. u 23:59 | 30 |
4. tjedan 14.11. - 20.11.2022. | Proces pisanja: 3. Ispravljanje | Zadatak 2. B Anonimno ocijeniti dvije prve verzije kritičkog prikaza kolega | 20.11.2022. u 23:59 | 20 |
5. tjedan 21.11. - 27.12.2022. | Proces pisanja: 4. Uređivanje | Zadatak 3. Izraditi završnu verziju kritičkog prikaza Integrirati komentare kolega i poslati finalnu verziju kritičkog prikaza | 27.11.2022. u 23:59 | 30 |
Ishodi učenja
Tema tjedna | Zadatak | Rok | Bodovi | |
1. tjedan
| Što je akademsko pisanje? O akademskom pisanju i komunikaciji te radu s izvorma | Kviz: Poznavanje Vancouverskog stila refereriranja | 23.10.2022. u 23:59. | 5
|
2. tjedan 24.10.. - 30.10.2022. | Proces pisanja: 1. Istraživanje | Zadatak 1. Odabrati i kritički pročitati predloženi tekst te odgovoriti na pitanja na forumu | 30.10.2022. u 23:59 | 15 |
3. tjedan 31.10. - 13.11.2022. | Proces pisanja: 2. Izrada prve verzije kritičkog prikaza | Zadatak 2. A Izraditi prvu verzije kritičkog prikaza odabrane knjige | 13.11.2022. u 23:59 | 30 |
4. tjedan 14.11. - 20.11.2022. | Proces pisanja: 3. Ispravljanje | Zadatak 2. B Anonimno ocijeniti dvije prve verzije kritičkog prikaza kolega | 20.11.2022. u 23:59 | 20 |
5. tjedan 21.11. - 27.12.2022. | Proces pisanja: 4. Uređivanje | Zadatak 3. Izraditi završnu verziju kritičkog prikaza Integrirati komentare kolega i poslati finalnu verziju kritičkog prikaza | 27.11.2022. u 23:59 | 30 |
Ishodi učenja
Tema tjedna | Zadatak | Rok | Bodovi | |
1. tjedan
| Što je akademsko pisanje? O akademskom pisanju i komunikaciji te radu s izvorma | Kviz: Poznavanje Vancouverskog stila refereriranja | 23.10.2022. u 23:59. | 5
|
2. tjedan 24.10.. - 30.10.2022. | Proces pisanja: 1. Istraživanje | Zadatak 1. Odabrati i kritički pročitati predloženi tekst te odgovoriti na pitanja na forumu | 30.10.2022. u 23:59 | 15 |
3. tjedan 31.10. - 13.11.2022. | Proces pisanja: 2. Izrada prve verzije kritičkog prikaza | Zadatak 2. A Izraditi prvu verzije kritičkog prikaza odabrane knjige | 13.11.2022. u 23:59 | 30 |
4. tjedan 14.11. - 20.11.2022. | Proces pisanja: 3. Ispravljanje | Zadatak 2. B Anonimno ocijeniti dvije prve verzije kritičkog prikaza kolega | 20.11.2022. u 23:59 | 20 |
5. tjedan 21.11. - 27.12.2022. | Proces pisanja: 4. Uređivanje | Zadatak 3. Izraditi završnu verziju kritičkog prikaza Integrirati komentare kolega i poslati finalnu verziju kritičkog prikaza | 27.11.2022. u 23:59 | 30 |