Cilj kolegija je upoznati studente s osnovnim značajkama akademskog čitanja i pisanja i time im olakšati planiranje i izradu akademskog rada (esej, referat, seminarski rad i sl.) i omogućiti komunikaciju u akademskoj zajednici.
Nakon što odslušaju kolegij studenti će biti sposobni:
prepoznati i razumjeti faze u procesu pisanja
razlikovati pitanja za opis, analizu i procjenu pri kritičkom čitatanju teksta
oblikovati tekst u kojem iznose vlastiti stav
argumentirati vlastiti stav (potkrijepiti objašnjenjima i dokazima)
prepoznati i oblikovati efektivne odlomke i rečenice
koristiti stil citiranja specifičan za medicinske znanosti
konstruktivno kritizirati tuđi rad
Pupovac V. Akademsko pisanje (mrežne stranice). Rijeka: Studentski zbor Sveučilišta u Rijeci; 29. veljače 2018. Dostupno na URL: http://akademsko-pisanje.sz-ri.com
Pupovac V. Smjernice za ispravno navođenje izvora i izbjegavanje plagiranja pri akademskom pisanju [Internet]. Rijeka: Fakultet zdravstvenih studija Sveučilišta u Rijeci; 29. veljače 2016. [pristupljeno 26. travnja 2016]. Dostupno na URL: http://www.fzsri.uniri.hr/hr/propisi-i-dokumenti/etika.html.
Oraić Tolić D. Akademsko pismo strategije i tehnike klasične retorike za suvremene studentice i studente. Zagreb: Naklada Ljevak; 2011. 681 str.
Strunk W, White E. B. The elements of Style. Longman: Boston: Allyn and Bacon; 2009. 321 str. (besplatno dostupno na URL: http://www.gutenberg.org/ebooks/37134)
Zinsser W. On Writing Well: The Classic Guide to Writing Nonfiction.New York, NY:Harper Perennial; 2006. 147 str.
Studenti su obavezni oblikovati seminarski rad (kritički prikaz) i kritički komentirati minimalno 3 seminarska rada drugih studenata. Kritički prikaz će se pisati u nekoliko faza koje su detaljnije opisane u tablici ispod.