Kolegij
Studiji
Medicinsko laboratorijska dijagnostikaStudijska godina
3ISVU ID
253340ECTS
3
Studenti će se upoznati s izazovima u javnom zdravstvu, povijesnim razvojem, važnosti u suvremenom svijetu kao i postojeće i važeće zakonske legislative vezanim uz zdravstvenu zaštitu, te načinima vrednovanja kvalitete zdravstvene zaštite. Informirati će se o promociji zdravlja, utjecaju globalizacije na zdravlje te zdravstvenom odgoju.
|
Redovito prisustvovanje nastavi u skladu s vrijedećim aktima Fakulteta. Studenti su obvezni redovito pohađati i aktivno sudjelovati u svim oblicima nastave. U slučaju spriječenosti dolaska na nastavu studenti trebaju imati dokaz o opravdanom razlogu. |
Studenti su obvezni pripremti gradivo o kojem se raspravlja na seminarima te aktivno sudjelovati u vježbama. Nastavnik ocjenjuje sudjelovanje studenata u seminarima i vježbama te se bodovi pribrajaju bodovima sa završnog ispita.
ECTS bodovni sustav ocjenjivanja: Ocjenjivanje studenata provodi se prema važećem Pravilniku o studijima Sveučilišta u Rijeci te prema Pravilniku o ocjenjivanju studenata na Medicinskom fakultetu u Rijeci (usvojenog na Fakultetskom vijeću Medicinskog fakulteta u Rijeci). Rad studenata vrednovat će se i ocjenjivati tijekom izvođenja nastave te na završnom ispitu. Od ukupno 100 bodova, tijekom nastave student može ostvariti 40 bodova, a na završnom ispitu 60 bodova.
Pisani seminarski rad (do 20 bodova)
Prezentacija rezultata rada (do 20 bodova)
Tko može pristupiti završnom ispitu: Studenti koji su tijekom nastave ostvarili inimalno 50% bodova pristupaju završnom test-ispitu u kojem dobivaju dodatne bodove. Tko ne može pristupiti završnom ispitu: Studenti koji su tijekom nastave ostvarili manje od 50% bodova ili izostali više od 30% nastave nemaju pravo izaći na završni ispit (neuspješan F), tj. moraju predmet ponovno upisati naredne akademske godine.
Na završnom ispitu provjeravaju se ključne, specifične kompetencije.Završni test ima 30 pitanja, svako pitanje nosi 2 boda), a bodovi se dobivaju kada student pozitivno riješi najmanje 50% testa NAPOMENA: Ukoliko student nije zadovoljan postignutim rezultatom na pismenom ispitu, može pristupiti usmenom ispitu. U tom slučaju treba se pismeno obratiti (mail-om: meri.cucancic@medri.uniri.hr) u kancelariju Katedre za socijalnu medicinu i epidemiologiju u roku od 24 sata od objave rezultata
|
Nastavni sadržaji i sve obavijesti vezane uz kolegij nalaze se na Share – portalu za internu komunikaciju Katedre za socijalnu medicine i epidemiologiju, te platformi Merlin (e – učenje).
Studenti će se upoznati s izazovima u javnom zdravstvu, povijesnim razvojem, važnosti u suvremenom svijetu kao i postojeće i važeće zakonske legislative vezanim uz zdravstvenu zaštitu, te načinima vrednovanja kvalitete zdravstvene zaštite. Informirati će se o promociji zdravlja, utjecaju globalizacije na zdravlje te zdravstvenom odgoju.
|
Redovito prisustvovanje nastavi u skladu s vrijedećim aktima Fakulteta. Studenti su obvezni redovito pohađati i aktivno sudjelovati u svim oblicima nastave. U slučaju spriječenosti dolaska na nastavu studenti trebaju imati dokaz o opravdanom razlogu. |
Studenti su obvezni pripremti gradivo o kojem se raspravlja na seminarima te aktivno sudjelovati u vježbama. Nastavnik ocjenjuje sudjelovanje studenata u seminarima i vježbama te se bodovi pribrajaju bodovima sa završnog ispita.
ECTS bodovni sustav ocjenjivanja: Ocjenjivanje studenata provodi se prema važećem Pravilniku o studijima Sveučilišta u Rijeci te prema Pravilniku o ocjenjivanju studenata na Medicinskom fakultetu u Rijeci (usvojenog na Fakultetskom vijeću Medicinskog fakulteta u Rijeci). Rad studenata vrednovat će se i ocjenjivati tijekom izvođenja nastave te na završnom ispitu. Od ukupno 100 bodova, tijekom nastave student može ostvariti 40 bodova, a na završnom ispitu 60 bodova.
Pisani seminarski rad (do 20 bodova)
Prezentacija rezultata rada (do 20 bodova)
Tko može pristupiti završnom ispitu: Studenti koji su tijekom nastave ostvarili inimalno 50% bodova pristupaju završnom test-ispitu u kojem dobivaju dodatne bodove. Tko ne može pristupiti završnom ispitu: Studenti koji su tijekom nastave ostvarili manje od 50% bodova ili izostali više od 30% nastave nemaju pravo izaći na završni ispit (neuspješan F), tj. moraju predmet ponovno upisati naredne akademske godine.
Na završnom ispitu provjeravaju se ključne, specifične kompetencije.Završni test ima 30 pitanja, svako pitanje nosi 2 boda), a bodovi se dobivaju kada student pozitivno riješi najmanje 50% testa NAPOMENA: Ukoliko student nije zadovoljan postignutim rezultatom na pismenom ispitu, može pristupiti usmenom ispitu. U tom slučaju treba se pismeno obratiti (mail-om: meri.cucancic@medri.uniri.hr) u kancelariju Katedre za socijalnu medicinu i epidemiologiju u roku od 24 sata od objave rezultata
|
Nastavni sadržaji i sve obavijesti vezane uz kolegij nalaze se na Share – portalu za internu komunikaciju Katedre za socijalnu medicine i epidemiologiju, te platformi Merlin (e – učenje).
Studenti će se upoznati s izazovima u javnom zdravstvu, povijesnim razvojem, važnosti u suvremenom svijetu kao i postojeće i važeće zakonske legislative vezanim uz zdravstvenu zaštitu, te načinima vrednovanja kvalitete zdravstvene zaštite. Informirati će se o promociji zdravlja, utjecaju globalizacije na zdravlje te zdravstvenom odgoju.
|
Redovito prisustvovanje nastavi u skladu s vrijedećim aktima Fakulteta. Studenti su obvezni redovito pohađati i aktivno sudjelovati u svim oblicima nastave. U slučaju spriječenosti dolaska na nastavu studenti trebaju imati dokaz o opravdanom razlogu. |
Studenti su obvezni pripremti gradivo o kojem se raspravlja na seminarima te aktivno sudjelovati u vježbama. Nastavnik ocjenjuje sudjelovanje studenata u seminarima i vježbama te se bodovi pribrajaju bodovima sa završnog ispita.
ECTS bodovni sustav ocjenjivanja: Ocjenjivanje studenata provodi se prema važećem Pravilniku o studijima Sveučilišta u Rijeci te prema Pravilniku o ocjenjivanju studenata na Medicinskom fakultetu u Rijeci (usvojenog na Fakultetskom vijeću Medicinskog fakulteta u Rijeci). Rad studenata vrednovat će se i ocjenjivati tijekom izvođenja nastave te na završnom ispitu. Od ukupno 100 bodova, tijekom nastave student može ostvariti 40 bodova, a na završnom ispitu 60 bodova.
Pisani seminarski rad (do 20 bodova)
Prezentacija rezultata rada (do 20 bodova)
Tko može pristupiti završnom ispitu: Studenti koji su tijekom nastave ostvarili inimalno 50% bodova pristupaju završnom test-ispitu u kojem dobivaju dodatne bodove. Tko ne može pristupiti završnom ispitu: Studenti koji su tijekom nastave ostvarili manje od 50% bodova ili izostali više od 30% nastave nemaju pravo izaći na završni ispit (neuspješan F), tj. moraju predmet ponovno upisati naredne akademske godine.
Na završnom ispitu provjeravaju se ključne, specifične kompetencije.Završni test ima 30 pitanja, svako pitanje nosi 2 boda), a bodovi se dobivaju kada student pozitivno riješi najmanje 50% testa NAPOMENA: Ukoliko student nije zadovoljan postignutim rezultatom na pismenom ispitu, može pristupiti usmenom ispitu. U tom slučaju treba se pismeno obratiti (mail-om: meri.cucancic@medri.uniri.hr) u kancelariju Katedre za socijalnu medicinu i epidemiologiju u roku od 24 sata od objave rezultata
|
Nastavni sadržaji i sve obavijesti vezane uz kolegij nalaze se na Share – portalu za internu komunikaciju Katedre za socijalnu medicine i epidemiologiju, te platformi Merlin (e – učenje).
Studenti će se upoznati s izazovima u javnom zdravstvu, povijesnim razvojem, važnosti u suvremenom svijetu kao i postojeće i važeće zakonske legislative vezanim uz zdravstvenu zaštitu, te načinima vrednovanja kvalitete zdravstvene zaštite. Informirati će se o promociji zdravlja, utjecaju globalizacije na zdravlje te zdravstvenom odgoju.
|
Redovito prisustvovanje nastavi u skladu s vrijedećim aktima Fakulteta. Studenti su obvezni redovito pohađati i aktivno sudjelovati u svim oblicima nastave. U slučaju spriječenosti dolaska na nastavu studenti trebaju imati dokaz o opravdanom razlogu. |
Studenti su obvezni pripremti gradivo o kojem se raspravlja na seminarima te aktivno sudjelovati u vježbama. Nastavnik ocjenjuje sudjelovanje studenata u seminarima i vježbama te se bodovi pribrajaju bodovima sa završnog ispita.
ECTS bodovni sustav ocjenjivanja: Ocjenjivanje studenata provodi se prema važećem Pravilniku o studijima Sveučilišta u Rijeci te prema Pravilniku o ocjenjivanju studenata na Medicinskom fakultetu u Rijeci (usvojenog na Fakultetskom vijeću Medicinskog fakulteta u Rijeci). Rad studenata vrednovat će se i ocjenjivati tijekom izvođenja nastave te na završnom ispitu. Od ukupno 100 bodova, tijekom nastave student može ostvariti 40 bodova, a na završnom ispitu 60 bodova.
Pisani seminarski rad (do 20 bodova)
Prezentacija rezultata rada (do 20 bodova)
Tko može pristupiti završnom ispitu: Studenti koji su tijekom nastave ostvarili inimalno 50% bodova pristupaju završnom test-ispitu u kojem dobivaju dodatne bodove. Tko ne može pristupiti završnom ispitu: Studenti koji su tijekom nastave ostvarili manje od 50% bodova ili izostali više od 30% nastave nemaju pravo izaći na završni ispit (neuspješan F), tj. moraju predmet ponovno upisati naredne akademske godine.
Na završnom ispitu provjeravaju se ključne, specifične kompetencije.Završni test ima 30 pitanja, svako pitanje nosi 2 boda), a bodovi se dobivaju kada student pozitivno riješi najmanje 50% testa NAPOMENA: Ukoliko student nije zadovoljan postignutim rezultatom na pismenom ispitu, može pristupiti usmenom ispitu. U tom slučaju treba se pismeno obratiti (mail-om: meri.cucancic@medri.uniri.hr) u kancelariju Katedre za socijalnu medicinu i epidemiologiju u roku od 24 sata od objave rezultata
|
Nastavni sadržaji i sve obavijesti vezane uz kolegij nalaze se na Share – portalu za internu komunikaciju Katedre za socijalnu medicine i epidemiologiju, te platformi Merlin (e – učenje).
Ishodi učenja
Ishod učenja: sažeti uspjehe javnozdravstvenih intervencija kroz povijest te definirati ulogu javnoga zdravstva |
Ishodi učenja
Ishod učenja: opisati funkciju lokalnih i državnih resursa u očuvanju zdravlja građana te izdvojiti javnozdravstvene izazove 21. stoljeća |
Ishodi učenja
Ishod učenja: reproducirati zakonske propise vezane uz ostvarivanje zdravstvene zaštite, zdravstvene ustanove, razine zdravstvene zaštite te sustavom zdravstva uopće
Ishodi učenja
Ishod učenja: reproducirati zakonske propise vezane uz ostvarivanje zdravstvene zaštite, zdravstvene ustanove, razine zdravstvene zaštite te sustavom zdravstva uopće
Ishodi učenja
Ishod učenja: opisati aktivnosti u okviru promicanja zdravlja populacije, objasniti razvoj promicanja zdravlja u svijetu i Republici Hrvatskoj
Ishodi učenja
Ishod učenja: opisati aktivnosti koje se provode u cilju ocjene zdravstvenog stanja populacije, objasniti važnost ocjene zdravstvenog stanja
Ishodi učenja
Ishod učenja: opisati ulogu i procijeniti važnost javnozdravstvenih intervencija u zajednici
Ishodi učenja
|
Ishodi učenja
Ishodi učenja: oblikovati seminarski rad sukladno smjernicama za pisanje seminarskog rada
|
- primijeniti kritičko razumijevanje koncepta zdravstvenih potreba stanovništva s javnozdravstvene perspektive