Gari Kasparov. (2009.). Kako život imitira šah: povlačenje pravih poteza. Zagreb: V.B.Z. (odabrani dijelovi)
Daniel Kahneman. (2014). Misliti, brzo i sporo, Zagreb: Mozaik knjiga. (odabrani dijelovi)
Sva obvezna literatura bit će dostupne studentima.
Daniel Kahneman, Olivier Sibony, Cass R. Sunstein (2022). Buka, Zagreb: Mozaik knjiga.
Vladimir Cvetnić. (2009). Viša škola šaha, Zagreb: Alfa. (odabrani dijelovi)
Redovito pohađanje nastave, pismeni seminarski rad i završni pismeni ispit.
Ocjenjivanje se vrši u skladu s Pravilnikom o ocjenjivanju Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci: pohađanje nastave 54 (%), seminarski rad 23 (%), a završni pismeni ispit 23 (%).
Studenti će moći prepoznati i izdvojiti glavne odrednice važnosti razvijanja kritičkog mišljenja u kontekstu procesa donošenja odluka u različitim životnim okolnostima.
Studenti će prepoznavati najčešće predrasude svojstvene razmišljanju i procesu donošenja odluka.
Studenti će znati primijeniti kritičku analizu tekstova i primjera koji ilustriraju različite oblike predrasuda.
Student će moći razraditi kako vještina kritičkog pristupa može pomoći u izbjegavanju podlijeganja predrasudama u procesu razmišljanja i donošenja odluka.
Studenti kritički analiziraju odabranu temu vezanu uz kritičko mišljenje i procese donošenja odluka te pokazuju vlastitu dubinu razumijevanja i analitičke vještine.
Studenti će moći prepoznati i izdvojiti glavne odrednice važnosti razvijanja kritičkog mišljenja u kontekstu procesa donošenja odluka u različitim životnim okolnostima.
Studenti kritički analiziraju odabranu temu vezanu uz kritičko mišljenje i procese donošenja odluka te pokazuju vlastitu dubinu razumijevanja i analitičke vještine.
Studenti će prepoznavati najčešće predrasude svojstvene razmišljanju i procesu donošenja odluka.
Studenti će znati primijeniti kritičku analizu tekstova i primjera koji ilustriraju različite oblike predrasuda.
Student će moći razraditi kako vještina kritičkog pristupa može pomoći u izbjegavanju podlijeganja predrasudama u procesu razmišljanja i donošenja odluka.