Kolegij
Klinički aspekti disfunkcije endotela je izborni kolegij koji se održava na četvrtoj godini integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Medicina. Kolegij se održava na Katedri za rehabilitacijsku i sportsku medicinu u nastavnoj bazi Thalassotherapia Opatija. Izborni kolegij ima za cilj omogućiti studentima usvajanje najnovijih znanja iz područja etiologije, dijagnostike te liječenja endotelne disfunkcije te manifestnih i nemanifestnih oblika iste kao i upoznati ih sa kliničkim i javnozdravstvenog značajem ove patologije sa osvrtom na terapijske modalitete zasnovane na važećim preporukama i kliničkom rasuđivanju.
Uz razvijanje specifičnih kompetencija obuhvaćenih kolegijem, studenti će nadalje razviti i opće kompeticije usvajanja znanja i vještina time što će aktivno sudjelovati u raspravi, razmjeni mišljenja i stavova, raspravljati uz uvažavanje činjenica i sugovornika o temama obuhvaćenim ovim izbornim kolegijem. Također će se upućivati na samostalan rad kroz različite oblike suvremenog nastavnog procesa i to kroz istraživački pristup korištenjem internet-literature i pojedinih baza podataka, radom u timu, malim grupama uz problemski orijentirano razmišljanje. Studenti će samostalno istražiti pojedine teme koje je razradio pojedini nastavnik u okviru izvedbenog nastavnog programa.i prezentirati ih.
Viktor Peršić, Dijana Travica Samsa i suradnici / RITAM – Rehabilitacija kardiovaskularnih bolesnika – Individualizirani pristup – Tjelesna aktivnost – Ateroskleroza – Modifikacija čimbenika rizika – Motivacija- 2023. MEDICINSKA NAKLADA, ZAGREB; BIBLIOTEKA SVEUČILIŠNI UDŽBENICI
|
Redovito pohađanje predavanja, seminara i vježbi te aktivno sudjelovanje u nastavi.
Ispit se polaže prema ECTS bodovnom sustavu ocjenjivanja koje se izražava postotno od 0% do 100%. Tijekom cijele nastave koja se sastoji od vremena organiziranog učenja (pohađanje predavanja, vježbi, seminara) kao i vremena samostalnog učenja (priprema za aktivno sudjelovanje u nastavi te prezentaciju seminara) student može ostvariti do 100 % ocjene (ukupno 100 bodova). Studentsko prisustvovanje na nastavi i aktivno sudjelovanje će kontinuirano biti praćeno tijekom nastave. Pored sudjelovanja na predavanjima, seminarima i vježbama, a zbog postizanja općih i specifičnih nastavnih ciljeva, studenti će biti usmjereni na samostalan rad, te potaknuti na aktivnu ulogu u svladavanju najnovijih saznanja iz tema obuhvaćenih kolegijem. U samostalnom radu prikupljeni podaci analizirat će se u skladu s načelom utemeljenosti na činjenicama, a studenti će rezultate samostalnog rada iznijeti u zaključnoj prezentaciji koja će uz ostale elemente iz nastavnog procesa biti dio završnog ispita i ocjene ostvarenog uspjeha na ovom izbornom kolegiju.
Bodovanje:
- Pohađanje nastave: 20 bodova
- Aktivnost u nastavi: 20 bodova
- Istraživanje : 30 bodova
- Seminarski rad: 30 bodova
Kriterij ocjenjivanja:
90 – 100 % - 5 (izvrstan) A
75 – 89,9 % - 4 (vrlo dobar) B
60 – 74,9 % - 3 (dobar) C
50 – 59,9 % - 2 (dovoljan) D
0 – 49,9 % - 1 (nedovoljan) F
Klinički aspekti disfunkcije endotela je izborni kolegij koji se održava na četvrtoj godini integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Medicina. Kolegij se održava na Katedri za rehabilitacijsku i sportsku medicinu u nastavnoj bazi Thalassotherapia Opatija. Izborni kolegij ima za cilj omogućiti studentima usvajanje najnovijih znanja iz područja etiologije, dijagnostike te liječenja endotelne disfunkcije te manifestnih i nemanifestnih oblika iste kao i upoznati ih sa kliničkim i javnozdravstvenog značajem ove patologije sa osvrtom na terapijske modalitete zasnovane na važećim preporukama i kliničkom rasuđivanju.
Uz razvijanje specifičnih kompetencija obuhvaćenih kolegijem, studenti će nadalje razviti i opće kompeticije usvajanja znanja i vještina time što će aktivno sudjelovati u raspravi, razmjeni mišljenja i stavova, raspravljati uz uvažavanje činjenica i sugovornika o temama obuhvaćenim ovim izbornim kolegijem. Također će se upućivati na samostalan rad kroz različite oblike suvremenog nastavnog procesa i to kroz istraživački pristup korištenjem internet-literature i pojedinih baza podataka, radom u timu, malim grupama uz problemski orijentirano razmišljanje. Studenti će samostalno istražiti pojedine teme koje je razradio pojedini nastavnik u okviru izvedbenog nastavnog programa.i prezentirati ih.
Viktor Peršić, Dijana Travica Samsa i suradnici / RITAM – Rehabilitacija kardiovaskularnih bolesnika – Individualizirani pristup – Tjelesna aktivnost – Ateroskleroza – Modifikacija čimbenika rizika – Motivacija- 2023. MEDICINSKA NAKLADA, ZAGREB; BIBLIOTEKA SVEUČILIŠNI UDŽBENICI
|
Redovito pohađanje predavanja, seminara i vježbi te aktivno sudjelovanje u nastavi.
Ispit se polaže prema ECTS bodovnom sustavu ocjenjivanja koje se izražava postotno od 0% do 100%. Tijekom cijele nastave koja se sastoji od vremena organiziranog učenja (pohađanje predavanja, vježbi, seminara) kao i vremena samostalnog učenja (priprema za aktivno sudjelovanje u nastavi te prezentaciju seminara) student može ostvariti do 100 % ocjene (ukupno 100 bodova). Studentsko prisustvovanje na nastavi i aktivno sudjelovanje će kontinuirano biti praćeno tijekom nastave. Pored sudjelovanja na predavanjima, seminarima i vježbama, a zbog postizanja općih i specifičnih nastavnih ciljeva, studenti će biti usmjereni na samostalan rad, te potaknuti na aktivnu ulogu u svladavanju najnovijih saznanja iz tema obuhvaćenih kolegijem. U samostalnom radu prikupljeni podaci analizirat će se u skladu s načelom utemeljenosti na činjenicama, a studenti će rezultate samostalnog rada iznijeti u zaključnoj prezentaciji koja će uz ostale elemente iz nastavnog procesa biti dio završnog ispita i ocjene ostvarenog uspjeha na ovom izbornom kolegiju.
Bodovanje:
- Pohađanje nastave: 20 bodova
- Aktivnost u nastavi: 20 bodova
- Istraživanje : 30 bodova
- Seminarski rad: 30 bodova
Kriterij ocjenjivanja:
90 – 100 % - 5 (izvrstan) A
75 – 89,9 % - 4 (vrlo dobar) B
60 – 74,9 % - 3 (dobar) C
50 – 59,9 % - 2 (dovoljan) D
0 – 49,9 % - 1 (nedovoljan) F
Klinički aspekti disfunkcije endotela je izborni kolegij koji se održava na četvrtoj godini integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Medicina. Kolegij se održava na Katedri za rehabilitacijsku i sportsku medicinu u nastavnoj bazi Thalassotherapia Opatija. Izborni kolegij ima za cilj omogućiti studentima usvajanje najnovijih znanja iz područja etiologije, dijagnostike te liječenja endotelne disfunkcije te manifestnih i nemanifestnih oblika iste kao i upoznati ih sa kliničkim i javnozdravstvenog značajem ove patologije sa osvrtom na terapijske modalitete zasnovane na važećim preporukama i kliničkom rasuđivanju.
Uz razvijanje specifičnih kompetencija obuhvaćenih kolegijem, studenti će nadalje razviti i opće kompeticije usvajanja znanja i vještina time što će aktivno sudjelovati u raspravi, razmjeni mišljenja i stavova, raspravljati uz uvažavanje činjenica i sugovornika o temama obuhvaćenim ovim izbornim kolegijem. Također će se upućivati na samostalan rad kroz različite oblike suvremenog nastavnog procesa i to kroz istraživački pristup korištenjem internet-literature i pojedinih baza podataka, radom u timu, malim grupama uz problemski orijentirano razmišljanje. Studenti će samostalno istražiti pojedine teme koje je razradio pojedini nastavnik u okviru izvedbenog nastavnog programa.i prezentirati ih.
Viktor Peršić, Dijana Travica Samsa i suradnici / RITAM – Rehabilitacija kardiovaskularnih bolesnika – Individualizirani pristup – Tjelesna aktivnost – Ateroskleroza – Modifikacija čimbenika rizika – Motivacija- 2023. MEDICINSKA NAKLADA, ZAGREB; BIBLIOTEKA SVEUČILIŠNI UDŽBENICI
|
Redovito pohađanje predavanja, seminara i vježbi te aktivno sudjelovanje u nastavi.
Ispit se polaže prema ECTS bodovnom sustavu ocjenjivanja koje se izražava postotno od 0% do 100%. Tijekom cijele nastave koja se sastoji od vremena organiziranog učenja (pohađanje predavanja, vježbi, seminara) kao i vremena samostalnog učenja (priprema za aktivno sudjelovanje u nastavi te prezentaciju seminara) student može ostvariti do 100 % ocjene (ukupno 100 bodova). Studentsko prisustvovanje na nastavi i aktivno sudjelovanje će kontinuirano biti praćeno tijekom nastave. Pored sudjelovanja na predavanjima, seminarima i vježbama, a zbog postizanja općih i specifičnih nastavnih ciljeva, studenti će biti usmjereni na samostalan rad, te potaknuti na aktivnu ulogu u svladavanju najnovijih saznanja iz tema obuhvaćenih kolegijem. U samostalnom radu prikupljeni podaci analizirat će se u skladu s načelom utemeljenosti na činjenicama, a studenti će rezultate samostalnog rada iznijeti u zaključnoj prezentaciji koja će uz ostale elemente iz nastavnog procesa biti dio završnog ispita i ocjene ostvarenog uspjeha na ovom izbornom kolegiju.
Bodovanje:
- Pohađanje nastave: 20 bodova
- Aktivnost u nastavi: 20 bodova
- Istraživanje : 30 bodova
- Seminarski rad: 30 bodova
Kriterij ocjenjivanja:
90 – 100 % - 5 (izvrstan) A
75 – 89,9 % - 4 (vrlo dobar) B
60 – 74,9 % - 3 (dobar) C
50 – 59,9 % - 2 (dovoljan) D
0 – 49,9 % - 1 (nedovoljan) F
Klinički aspekti disfunkcije endotela je izborni kolegij koji se održava na četvrtoj godini integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Medicina. Kolegij se održava na Katedri za rehabilitacijsku i sportsku medicinu u nastavnoj bazi Thalassotherapia Opatija. Izborni kolegij ima za cilj omogućiti studentima usvajanje najnovijih znanja iz područja etiologije, dijagnostike te liječenja endotelne disfunkcije te manifestnih i nemanifestnih oblika iste kao i upoznati ih sa kliničkim i javnozdravstvenog značajem ove patologije sa osvrtom na terapijske modalitete zasnovane na važećim preporukama i kliničkom rasuđivanju.
Uz razvijanje specifičnih kompetencija obuhvaćenih kolegijem, studenti će nadalje razviti i opće kompeticije usvajanja znanja i vještina time što će aktivno sudjelovati u raspravi, razmjeni mišljenja i stavova, raspravljati uz uvažavanje činjenica i sugovornika o temama obuhvaćenim ovim izbornim kolegijem. Također će se upućivati na samostalan rad kroz različite oblike suvremenog nastavnog procesa i to kroz istraživački pristup korištenjem internet-literature i pojedinih baza podataka, radom u timu, malim grupama uz problemski orijentirano razmišljanje. Studenti će samostalno istražiti pojedine teme koje je razradio pojedini nastavnik u okviru izvedbenog nastavnog programa.i prezentirati ih.
Viktor Peršić, Dijana Travica Samsa i suradnici / RITAM – Rehabilitacija kardiovaskularnih bolesnika – Individualizirani pristup – Tjelesna aktivnost – Ateroskleroza – Modifikacija čimbenika rizika – Motivacija- 2023. MEDICINSKA NAKLADA, ZAGREB; BIBLIOTEKA SVEUČILIŠNI UDŽBENICI
|
Redovito pohađanje predavanja, seminara i vježbi te aktivno sudjelovanje u nastavi.
Ispit se polaže prema ECTS bodovnom sustavu ocjenjivanja koje se izražava postotno od 0% do 100%. Tijekom cijele nastave koja se sastoji od vremena organiziranog učenja (pohađanje predavanja, vježbi, seminara) kao i vremena samostalnog učenja (priprema za aktivno sudjelovanje u nastavi te prezentaciju seminara) student može ostvariti do 100 % ocjene (ukupno 100 bodova). Studentsko prisustvovanje na nastavi i aktivno sudjelovanje će kontinuirano biti praćeno tijekom nastave. Pored sudjelovanja na predavanjima, seminarima i vježbama, a zbog postizanja općih i specifičnih nastavnih ciljeva, studenti će biti usmjereni na samostalan rad, te potaknuti na aktivnu ulogu u svladavanju najnovijih saznanja iz tema obuhvaćenih kolegijem. U samostalnom radu prikupljeni podaci analizirat će se u skladu s načelom utemeljenosti na činjenicama, a studenti će rezultate samostalnog rada iznijeti u zaključnoj prezentaciji koja će uz ostale elemente iz nastavnog procesa biti dio završnog ispita i ocjene ostvarenog uspjeha na ovom izbornom kolegiju.
Bodovanje:
- Pohađanje nastave: 20 bodova
- Aktivnost u nastavi: 20 bodova
- Istraživanje : 30 bodova
- Seminarski rad: 30 bodova
Kriterij ocjenjivanja:
90 – 100 % - 5 (izvrstan) A
75 – 89,9 % - 4 (vrlo dobar) B
60 – 74,9 % - 3 (dobar) C
50 – 59,9 % - 2 (dovoljan) D
0 – 49,9 % - 1 (nedovoljan) F
Ishodi učenja
Redovita fizička aktivnost i endotelna funkcija, Endotelna disfunkcija i ronjenje
Ishodi učenja
Endotelna disfunkcija u posebnim kliničkim entitetima:
- Akutnom infarktu miokarda
- Kongestivnom srčanom zatajenju
- Šećernoj bolesti
- Hipertenziji
- Vaskularna demencija
- Endotelna disfunkcija u kardiološkoj rehabilitaciji
Ishodi učenja
Redovita fizička aktivnost i endotelna funkcija, Endotelna disfunkcija i ronjenje
Ishodi učenja
Endotelna disfunkcija u posebnim kliničkim entitetima:
- Akutnom infarktu miokarda
- Kongestivnom srčanom zatajenju
- Šećernoj bolesti
- Hipertenziji
- Vaskularna demencija
- Endotelna disfunkcija u kardiološkoj rehabilitaciji
Ishodi učenja
Redovita fizička aktivnost i endotelna funkcija, Endotelna disfunkcija i ronjenje
Ishodi učenja
Endotelna disfunkcija u posebnim kliničkim entitetima:
- Akutnom infarktu miokarda
- Kongestivnom srčanom zatajenju
- Šećernoj bolesti
- Hipertenziji
- Vaskularna demencija
- Endotelna disfunkcija u kardiološkoj rehabilitaciji
Ishodi učenja
Redovita fizička aktivnost i endotelna funkcija, Endotelna disfunkcija i ronjenje
Ishodi učenja
Endotelna disfunkcija u posebnim kliničkim entitetima:
- Akutnom infarktu miokarda
- Kongestivnom srčanom zatajenju
- Šećernoj bolesti
- Hipertenziji
- Vaskularna demencija
- Endotelna disfunkcija u kardiološkoj rehabilitaciji